måndag, januari 09, 2012

till dig

Tack.
Ett gammalt år är slut och ett nytt år har redan kastat av sig sin första vecka, jag vill ta tillfället i akt och säga tack. Tack alla ni som kommer in här och läser, kommenterar, hejjar och hälsar på. Jag är sjukt dålig på att svara på kommentarer och frågor, jag vet. Och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte bli så himla mycket bättre på det inom den närmsta framtiden heller. Så jag ber om ursäkt på förhand för det. Och fortsätter som tidigare. Med att bli glad och leende och peppad av allt. Och om du är en anonym bloggläsare (precis som jag är för det mesta) så får du gärna lämna ett litet spår någon gång så kan jag komma på besök till dig också. Det räcker med ett pip efter meddelandet.


Min röströda (inte tomatröda som bilden hävdar) sjal växer på och jag längtar tills nystanet är uppstickat och jag får byta färg och göra den fina kanten. Förkylningen slängde sig över mig igår och inatt med blanka tänder och snörvlig näsa, så det blir jobb hemifrån idag. 101 mejl i inkorgen. Gnh. Snart får jag vara förkyld i soffan med stickning och te istället för att sortera inkorgen.

8 kommentarer:

krakel sa...

Pip! Till dig och din fina blogg som jag följt ett tag men är dålig att lämna spår. Ha ett bra 2012.

ARGA STICKAREN sa...

Jag tycker inte att du ska be om ursäkt, inte för något alls, tack för all inspiration fröken.

skapa och inreda sa...

Jag lämnar också ett litet pip!
tittar snart in igen för att se hur din härliga sjal kommer att se ut när den är klar :)

Garnera sa...

Slätstickade sjalar är en stor favorit hos mig. Liksom din blogg. Jag har följt länge, flera år tror jag. Så, piiip :D

Rebecca sa...

Från min dator ser den då ljuvligt roströd ut /smygläsare ;-)

Anonym sa...

Jag lämnar ett pip! Läser och inspireras av din fina blogg.
Hälsningar Kati

Anonym sa...

Jag följer din blogg och njutit av läsningen men har aldrig kommenterat. Har precis startat en stickblogg, finns inte så mycket på den än men kika gärna in! stickresan.wordpress.com

Denice sa...

*piip piip* Jag läser din blogg ganska ofta, och det händer nog att jag lämnar kommentarer. Men jag har rätt lite tid, så oftast läser jag bara.