onsdag, februari 17, 2010

billetter billetter!

Stickamera, denna fantastiska sida, och ännu mer fantastiska Ulrika som driver den vidare och ständigt utvecklar den och gör den finurligare och finessigare, förtjänar här en liten hyllning och ett uppmärksammande. Den sidan var den enskilt största inspirationen och motivationen då jag började sticka för några år sedan, och till att jag bestämde mig för att börja blogga. Tack för det!

Då och då brukar jag vara med i någon av alla tävlingar som ordnas av Ulrika, och jag har tidigare haft glädjen att vinna ett fint
garn som jag aldrig skulle köpt själv. Och nu så får jag ännu en liten vinst, en biljett till syfestivalen i Stockholm till helgen! Det ska bli så spännande och roligt att åka dit, har läst om så många andra som varit där. Det finns garn att klämma på, tekniker att imponeras av, och kanske någon liten kurs att kila in på. Kanske skymtas vi i mängden?

6 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Grattis!

Kajsa sa...

Grattis och ha det så kul på festivalen!

Frugan sa...

Jag ska också dit! Då ska jag smygkolla efter dig! Så om du ser en tjej som står som ett spån och stirrar så kan det mycket väl vara jag ;) (och nej, jag är inte någon stalker, skulle mer kalla mig.. beundrare ;) )

Ulrika sa...

Men åh... Jag blir alldeles rörd och gråtmild och alldeles jättejätteglad för dina fina ord!

Anna-Snoddas sa...

Du råkade inte vara där idag!? Annars var det någon som var VÄLDIGT lik dig som jag höll på att springa in i! :)

maria carlander sa...

anna-snoddas: jag var där på lördagen, så det kan mycket väl ha varit jag! jag hade gröna byxor och en stor turkosblå sjal, om det är till någon hjälp :)